Reclamații
Orice reclamație trebuie să fie scrisă și îndreptată către Departamentul Relații Clienți, prin e-mail ori formularul de contact pus la dispoziție pe site la secțiunea Contact.
Ce se întâmplă după depunerea unei reclamații?
1. Începe procesul de rezolvare:
- înregistrați sesizarea dumneavoastră.
2. Investigăm și:
- păstrăm confidențialitatea, în conformitate cu legislația;
- tratăm fiecare sesizare cu integritate și respect;
- investigăm problema temeinic și obiectiv;
- luăm la cunoștință când facem o greșeală și implementăm rapid măsurile necesare remedierii acesteia.
3. Revenim cu răspuns:
- care va conține rezultatul investigației, poziția oficială a companiei, motivarea acesteia, soluția potrivită și acțiunile care urmează să fie întreprinse;
- în situația în care răspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat.
Vă mulțumim și ne cerem scuze anticipat!