Modalități de livrare
Magazinul nostru livrează la nivel național prin firma de curierat SAMEDAY.
Toate comenzile sunt procesate și expediate în timpul programului (Luni-Vineri 09:00-18:00). Livrarea până la destinație se face în maxim 2-4 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, fără a lua în calcul data plasării comenzii.
În cazuri extreme (ex. Sărbători, Black Friday, Zile libere legale etc.), există posibilitatea ca termenul de livrare să depășească cele 2-4 zile lucrătoare. În acest caz, veți fi contactat telefonic / mesaj și anunțat privind noul termen de livrare.
Pentru confortul dvs., am pregătit următoarele metode de livrare:
- ROMÂNIA
SAMEDAY |
Comandă sub 119,00 lei |
Livrare la ușă |
Easybox |
În cazul în care plata produselor comandate se face în regim ”ramburs” (plata la curier), se va percepe o taxă suplimentară (taxă ramburs) de 3,00 lei*. Plata cu cardul este gratuită. |
17,00 lei |
12,00 lei |
|||
Comandă peste 119,00 lei |
0,00 lei |
0,00 lei |
- UNGARIA
Magazinul nostru livrează în Ungaria cu serviciul de curierat SAMEDAY. Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 16.500 HUF. În caz contrar, se va percepe o taxă de expediere de 2.500 HUF.
În cazul în care produsele comandate sunt plătite în modul „ramburs la livrare” (plată către curier), se va percepe o taxă suplimentară de 580 HUF* (taxă ramburs). Plata cu cardul este gratuită.
Comenzile sub 8.300 HUF nu sunt livrate.
Pentru a verifica starea de livrare a comenzii tale ai la dispoziție 2 opțiuni:
- deschide confirmarea de expediere pe care ai primit-o pe e-mail și apasă pe numărul de awb, iar link-ul te va duce direct pe site-ul SAMEDAY.
- intră pe chat-ul nostru, selectează "Vreau să urmăresc comanda", introduce numărul de comandă, urmat de adresa ta de e-mail. Vei primi un mesaj cu toate informațiile necesare despre comandă.
Pentru fiecare colet care este expediat către tine, primești o confirmare de expediere, ceea ce înseamnă că produsele sunt pregătite de livrare.
În ziua prevăzută pentru livrare, vei fi notificat prin SMS și/sau e-mail de firma de curierat despre intervalul programat pentru livrările din zona ta. Această notificare va cuprinde și un număr de telefon de contact al curierului.
*Taxa ramburs va fi aplicată ulterior momentului confirmării comenzii dvs. prin email și va fi inclusă în costul final al coletului comandat, fiind achitată de către client la livrare.