Politica de retur

CONDIȚII DE RETUR

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fară a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retur trebuie să ne informați, fie la email contact@evonio.ro, fie la nr. de telefon 0753 099 998.

Ulterior, după analizarea situației dvs., asigurați-vă că articolul pe care vreți să îl returnați se află în aceeași stare în care l-ați primit, în ambalajul original și cu toate etichetele atașate, iar noi vom trimite curierul la ușa dvs. pentru a-l prelua, fără nicio altă obligație din partea dvs. AWB-ul de retur va fi printat automat de către curierul Sameday căruia îi predați coletul.

Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul este răspunzator de achitarea cheltuielilor aferente returnării produselor către comerciant.

  • Condiții generale pentru retur

- Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original - dacă este - cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

- În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o sumă din valoarea acestuia, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.   

- În cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului.

Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților si funcționării produselor.

Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevândabilitate duce la refuzarea returului.

  • Produse defecte/deteriorate la momentul  primirii/recepției

În cazul în care primiți un produs defect, vă rugăm să contactați echipa EVONIO la email: cristi@evonio.ro ori folosind formularul de contact, chat/telefon și vom aranja ca produsul să fie înlocuit. Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24-72 de ore de la recepție, puteți reclama acest lucru și solicita înlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia.

Costurile de retur si de transport pentru produsul înlocuitor sunt suportate de EVONIO. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.                

  • Produse livrate greșit

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat puteti returna produsul pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii acestuia.

Vă rugam să comunicați acest lucru în mail-ul trimis ori pe chat. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.

Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor sunt suportate de EVONIO.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

  • Rambursarea banilor

Dacă optați pentru retur, vom rambursa contravaloare bunurilor returnate în termen de 5 zile de la momentul primirii și verificării returului, nu mai tarziu de 10 zile, de la receptionarea produsului de către vânzător. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția initială, cu excepția plății ramburs ori a cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

De asemenea, dacă optați pentru înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vânzare, vă vom rambursa doar diferența dintre valoarea returului și prețul noului produs.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat/neutilizat, în ambalajul lui original, cu toate etichetele atașate pentru a fi eligibil pentru o rambursare.

Taxele de livrare nu sunt rambursabile, cu excepția cazului în care produsul comandat este defect/nefuncțional ori livrat greșit.

  • Excepții / articole nereturnabile

Din păcate, nu putem accepta returnări ale produselor care beneficiază de reduceri, vânzări finale sau carduri cadou, decât în situația în care produsele comandate sunt defecte/nefuncționale.

  • Schimburile

Oferim și schimburi pentru achizițiile efectuate în magazin și suntem bucuroși să vă ajutăm să vă găsiți produsul dorit. Dacă ceva nu este în regulă, schimburile sunt acceptate în termen de 14 zile de la primirea comenzii.

Pentru a fi eligibil pentru schimb, produsul cumpărat trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat/neutilizat, în ambalajul lui original, cu toate etichetele atașate.

Trimiterea (returul) produsului schimbat către noi este gratuită, însă pentru noua livrare către dvs. a produsului înlocuitor trebuie achitată o taxă de transport, cu excepția cazului în care produsul inițial comandat este defect/nefuncțional ori livrat greșit.

Cea mai rapidă modalitate de a vă asigura că obțineți produsul dorit este să returnați articolul pe care îl aveți și, odată ce returnarea este acceptată, faceți o comandă separată pentru noul articol.