Garanția produselor

 

CONDIȚII DE GARANȚIE

Suntem în spatele calității produselor noastre, motiv pentru care oferim garanția cuvenită. Ne angajăm să ne asigurăm că sunteți pe deplin mulțumit/ă de achiziția dvs. și promitem că vom face tot ce putem pentru a vă repara produsul, dacă se strică/devine nefuncțional. Indiferent dacă aveți nevoie de o reparație simplă sau de una complexă, echipa noastră de experți este aici pentru a vă ajuta. Cu schema noastră de garanție și reparații, puteți fi siguri că investiți într-un produs de înaltă calitate care este construit pentru a fi durabil.

Garanția pentru produsele care nu sunt însoțite de un certificat de garanție emis de producator/importator se soluționează prin repararea, înlocuirea, reducerea prețului sau returnarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționarii garanției revine în responsabilitatea  evonio™. În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produsul este funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur - retur pentru produse.

Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice. În cazul persoanelor juridice, termenul maxim de soluționare a garantiei poate fi de până la 30 zile calendaristice.

Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21O.G. 140/2021 și O.G. 174/2008.

La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), împreună cu accesoriile aferente și copiile de pe factura fiscală și certificatul de garanție, după caz.

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, rupturi, crăpături, ciobiri, componente/piese arse, pierdute, plesnite, etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (încărcarea produsului cu greutăți prea mari, tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul produselor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, sau orice intervenții din exterior constatate în urma evaluării produsului care se dorește a fi înlocuit/returnat.

Produsul va pierde garanția dacă defecțiunea este cauzată de folosirea improprie, bruscă sau neatentă sau dacă se încercă repararea lui de către persoane neavizate.

Posesorul are dreptul, conform drepturilor consumatorilor prevăzute de O.G.21/1992 și Legii 449/2003, în mod gratuit la:

  • Repararea produsului cumpărat,
  • Înlocuirea integral a produsului, dacă acesta nu poate fi reparat cu respectarea art. 11 din Legea nr. 449/2003. Repararea sau înlocuirea, se va face într-o perioadă de 15 zile de la data constatării defecțiunii sau, după caz, stabilită de comun acord între vânzător și cumpărător,
  • Reducerea corespunzătoare a prețului,
  • Anularea contractului, returul produsului și rambursarea integrală a sumelor plătite în situația în care produsul nu se poate reparara sau înlocui ori vânzătorul nu a reușit să remedieze defectul într-un timp rezonabil.

Produsul va pierde garanția dacă defecțiunea este cauzată de folosirea improprie, bruscă sau neatentă sau dacă se încercă repararea lui de către persoane neavizate.

Pentru detalii suplimentare, avem rugămintea de a accesa pagina Termeni și condiții.