Reclamații

Orice reclamație trebuie să fie scrisă și îndreptată către Departamentul Relații Clienți, prin e-mail ori formularul de contact pus la dispoziție pe site la secțiunea Contact.

Ce se întâmplă după depunerea unei reclamații?

1. Începe procesul de rezolvare:

  • înregistrați sesizarea dumneavoastră.

2. Investigăm și:

  • păstrăm confidențialitatea, în conformitate cu legislația;
  • tratăm fiecare sesizare cu integritate și respect;
  • investigăm problema temeinic și obiectiv;
  • luăm la cunoștință când facem o greșeală și implementăm rapid măsurile necesare remedierii acesteia.

3. Revenim cu răspuns:

  • care va conține rezultatul investigației, poziția oficială a companiei, motivarea acesteia, soluția potrivită și acțiunile care urmează să fie întreprinse;
  • în situația în care răspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat.

Vă mulțumim și ne cerem scuze anticipat!