Termeni și condiții

  1. DEFINIȚIE TERMENI.

Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către  SC Evonio Store SRL, prin intermediul magazinului online https://evonio.ro către cumpărător.

Astfel, următorii termeni se definesc astfel:

- bunuri și servicii : orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător, cumpărătorului;

- comanda : document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online https://evonio.ro;

- contract : comanda confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic).

 

  1. ÎNREGISTRAREA UNEI COMENZI. CONFIRMAREA UNEI COMENZI.

Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online https://evonio.ro, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).

O comandă este compusă din următoarele:

- bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;

- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;

- specificațiile cumpărătorului.

Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului.  Etapele complete sunt următoarele:

înregistrarea unei comenzi: se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;

preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site (programul Departamentului de Vânzări);

încheierea contractului reprezintand momentul emiterii facturi fiscale pe suport durabil, conform O.G 34/2014;

livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.

Comenzile sunt preluate/înregistrate și  numai după confirmarea furnizorului cu privire la disponibilitatea  produsului in stoc, comenzile sunt acceptate și onorate.

Produsele aflate în oferta magazinului online https://evonio.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date.

Notă: Comenzile care conţin Reduceri sau aflate la Promoție nu vor beneficia de reduceri suplimentare, cum ar fi: vouchere, reduceri aniversare, etc. decât cu acordul în prealabil al magazinului.

                    Vouchere, Reduceri și Campanii.

  • evonio™ poate efectua diverite campanii de promoție sau acorda vouchere de reducere, respectiv cupoane de reducere unor clienți raportat la numărul de comenzi plasate, vechimea în calitate de client, eventuale evaluari ale site-ului si produselor prin comentarii plasate pe site etc. 
  • Voucherele se vor aplica în cazul vânzării anumitor produse la un moment dat, în funcție de ofertele prezentate pe site.
  • Voucherul de reducere poate fi acordat sub forma unei sume fixe sau sub forma unui procent din pret și poate avea o durată limitată de valabilitate.
  • Reducerea acordată prin voucher se aplica la preturile practicate pe site sau în condițiile stabilite pentru diferite campanii. Produsele deja reduse nu beneficiază de alte vouchere/promoții.
  • Voucherele și Promoțiile unui produs nu se cumulează.
  • Pentru a fi livrate codurile de voucher dintr-o comandă este necesară confirmarea acesteia.
  • Voucherul poate fi utilizat numai pentru comenzi plasate online pe site-ul  https://evonio.ro și numai pentru anumite produse care sunt semnalate pe site sau la plasarea unei comenzi.
  • Comanda minimă pentru un cod de voucher poate varia de la o Promoție la alta. Orice comandă de vouchere mai mică de suma stabilită prin Promoție va fi anulată.

Un client poate beneficia de un voucher de reducere o singură dată pentru fiecare comandă plasată.

Orice încercare de a utiliza/a aplica în mod repetitiv un voucher în cadrul unei comenzi sau utilizarea/aplicarea efectivă în mod repetitiv a unui voucher de reducere în cadrul unei comenzi constituie încercarea de a frauda sistemul de comenzi online al vânzătorului și comanda poate fi anulată de către evonio™.

Cardul cadou nu poate fi utilizat in vederea achizitonarii unui alt card cadou, indiferent de valoarea acestuia.

În cazul câștigării unei campanii promoționale, clientul va fi contactat telefonic pentru recepționarea premiului, urmând a suporta cheltuielile de transport. Clientul are dreptul la refuzarea premiului.

 

  1. PREȚUL PRODUSELOR. DISPONIBILITATE PRODUSE.

Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 5 zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit ("pret derizoriu", art. 1665 alin. 2 Noul Cod Civil), inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

Stocul produselor comercializate de către magazinul online evonio™ este menționat astfel:

- STOC MAGAZIN: produsul se află în stocul fizic (ÎN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL) și se poate ridica / livra în baza unei comenzi online, DUPĂ CONFIRMAREA COMENZII (Acceptarea comenzii). Comenzile produselor cu statusul STOC MAGAZIN vor fi onorate în ordinea cronologică în care sunt înregistrate în baza de date. Actualizarea stocurilor se face conform celor menționate mai sus  – în consecință pot apărea situații în care un produs comandat cu status STOC MAGAZIN să devină indisponibil în cazul în care acesta a fost confirmat pe o comandă anterioară.

INDISPONIBIL: produsul nu mai este disponibil în stocul evonio™. Această informație  este afișată pentru produsele care au fost în stoc și nu se mai aduc până nu dispar din toate ofertele furnizorilor cu care lucrează evonio™.

STOC EPUIZAT : produsul nu se află în stocul evonio™.

 

  1. PLATA PRODUSELOR.

Plata produselor se poate face numerar (ramburs, direct la curier), Card Bancar (online) sau POS (direct la curier).

Sumele achitate prin modalitatea de plată online, prin card bancar vor fi blocate automat pe contul clientului, de către procesatorul de plăti, si directionate automat catre contul bancar al evonio™. Tinem să atragem atenția că acest proces se face automat, fără intervenția vreunui angajat al evonio™. Confirmarea comenzii se va efectua după verificarea și confirmarea încăsarii. În situația în care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face într-un termen de maxim 5 zile lucrătoare de la comunicarea către client.

În situația returnării/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacitătii de a livra produsele), vă rugăm să luati legătura cu banca emitentă a cardului, deoarece în funcție de protocolul pe care dumneavoastră l-ați semnat și încheiat cu banca, deși un reprezentant evonio™ solicită returnarea sumei, banca poate debloca valoarea într-un termen de până la 30 zile.

 

  1. CUM LIVRĂM PRODUSELE?

Livrarea produselor se face conform datelor menționate în pagina Politica de livrare.

Timpii de livrare din pagina mai sus menționată se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare si pot varia de la 1 zi până la 30 de zile, dar în mod standard, livrarea se va efectua în 2-4 zile lucrătoare, fără a lua în calcul data plasării comenzii.

În cazul livrărilor prin curierat rapid este recomandat si insistăm ca înaintea recepției să fie verificat  ambalajul, integritatea produselor și accesoriilor  pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomandă verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor, accesoriilor cu care este livrat - în cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos menționate. Este recomandat ca verificarea să fie făcută în prezența agentului de curierat în momentul recepționării comenzii, în cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta să fie consemnată în procesul verbal întocmit între curier și client,  iar sesizarea făcută în maximum 48 de ore de la recepționare, la adresa de e-mail : contact@evonio.ro ori telefonic. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

În cazul comenzilor cu verificare colet este obligatorie verificarea de către client în prezenta agentului de curierat a integritatii ambalajului, produsului și accesoriilor. Orice reclamație ulterioară referitoare la integritatea produselor nu va fi luată în considerare, dacă nu au fost urmați pașii procedurali mai sus menționați.

Atenție !!!  În cazul coletelor care prezintă ambalaj deteriorat (urme de șoc, ruptură, crăpături, contact cu lichide etc) sau suspiciunea unei neconformități se recomandă și se insistă asupra verificării produsului/produselor cât și a accesoriilor în prezenta agentului de curierat cât și a intocmirii unui proces de constatare in care sa fie consemnate orice neconformitati sau să se refuze recepția coletului sau produsului/produselor.

Recepția coletelor sau produselor care prezintă urme de neconformităti fără respectarea indicațiilor evonio™ se realizează prin asumarea răspunderii de către client ! 

Orice reclamație ulterioară cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luată în considerare!

Tranferul riscului se realizeaza conform O.G 34/2014.*

 

  1. DREPTURI DE AUTOR.

Drepturile de autor asupra întregului conţinut aparţin în totalitate SC EVONIO STORE SRL și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului.

Cei care accesează acest site web au următoarele drepturi:

- explorarea conţinutului https://evonio.ro,

- reproducerea, traducerea sau utilizarea informaţiilor publicate, numai cu acordul sursei,

- inserarea în paginile proprii a unor legături către acest site web (atunci când legăturile sunt cuprinse în website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea site-ului https://evonio.ro),

- persoana care îşi bazează deciziile, acţiunile sau inacţiunea sa pe informaţiile conţinute în acest website îşi asumă răspunderea integrală pentru eventualele pierderi suferite.

Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului;

Specificațiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără nevoia de înștiințare prealabilă și nu constituie obligativitate contractuală.

 

  1. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL.

Pentru mai multe informatii privind politica noastră de protecție și prelucrare a datelor cu caracter personal accesati pagina Politica de confidențialitate a datelor personale.

 

  1. GARANȚII ȘI RETURURI ALE PRODUSELOR.

- Garanția produselor.

Toate produsele comercializate de către magazinul online https://evonio.ro, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor - toate produsele sunt noi, în ambalaje originale. Garanția produselor comercializate de către evonio™ este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor.

Mai multe detalii despre condițiile de garanție se regăsesc în pagina dedicată: 

https://evonio.ro/pages/refund-policy.

- Returul produselor.

Returul produselor se supune legiilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.

Toate detaliile despre returnare se regăsesc pe pagina dedicată: 

https://evonio.ro/pages/refund-policy

Returul produselor în vederea redirectionarii către service-urile autorizare/agreat de furnizor/distribuitor/producator se va face respectând indicațiile procedurii de retur(mod ambalare, depozitare,manipulare cost transport).

Atentie! Costurile de transport în cazul produselor returnare în termenul legal (14 zile) vor fi suportate de consumator, cu excepția situațiilor în care clientul nu poartă culpa returului (produs deteriorat, produs livrat greșit).

Expeditorul răspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cât si de ambalarea corectă și etichetarea coletelor.

Coletele trimise de către expeditor trebuie să fie ambalat într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: polistiren, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomandă ambalarea coletului astfel încât să corespundă greutății, formei si naturii continutului, cât si modului și duratei transportului.

Ambalajul trebuie să protejeze conținutul astfel încât să nu poată fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

 

      9. FORȚA MAJORĂ.

Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Termenii si conditiile de comercializare a produselor pe site-ul https://evonio.ro pot fi modificate prin consens al conducerii companiei ce administreaza site-ul. Propunerile de modificare a vor fi comunicate în prealabil tuturor membrilor conducerii.

Termenii de utilizare publicati pe site-ul https://evonio.ro precum si procedura de solutionare a reclamatiilor consumatorilor finali pot fi accesate oricând de către Client, consultate și printate; sunt arhivate electronic de către evonio™ și fac proba raporturilor juridice dintre părţi.

 

      10. INFORMAȚII DESPRE PRODUSE ȘI SERVICII.

Aceste pagini constituie o prezentare generală a gamei de produse și servicii SC EVONIO STORE SRL distribuite în România. Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare si nu atrag responsabilitatea SC EVONIO STORE SRL.

SC EVONIO STORE SRL își rezervă dreptul de a modifica/actualiza informațiile ce figurează în prezentul site pe internet, mai ales pe cele referitoare la caracteristicile tehnice, la echipamentele modelelor prezentate și la prețuri, în orice moment, fără preaviz, ținând cont de trasătura interactivă a site-ului, fără ca modificările să presupună responsabilitatea SC EVONIO STORE SRL, a membrilor sau a angajaților săi.

SC EVONIO STORE SRL este la dispoziția dumneavoastră pentru orice informație, în special referitoare la tarife, la disponibilitatea produselor prezentate, precum si la cele mai recente evolutii ale acestora.

 

         11. SERVISARE PRODUSE.

În vederea soluționării într-un termen cat mai scurt a sesizarilor cu privire la neconformitatea produselor achiziționate din magazinul online https://evonio.ro, recomandăm redirectionarea produsului în pachet cât mai complet către punctul de lucru evonio™ în vederea aducerii la conformitate.

Atentie! Costurile de transport în cazul redirectionarii către evonio™ sunt suportate de către operatorul economic (evonio™).

Consumatorul are obligația să solicite elementele necesare (materialele pentru ambalare în vederea protejari produsului returnat pe timpul trasportului) operatorului economic, costurile acestora vor fi suportate de catre acesta (evonio™),cât și să respecte indicațiile de ambalare în vederea protejarii produsului pe timpul transportului.

Nu ne asumăm răspunderea pentru produsele demontate și ambalate necorespunzător de către consumator cât și în cazul în care nu sunt respectate indicațiile de montare/demontare,ambalare,manipulare,transport. 

Produsul se va trimite prin curierat catre punctul de lucru evonio™ cu plata transportului la destinatar. Acesta va trebui ambalat corespunzător în vederea transportului și manipularii în mod succesiv, pentru a evitarea eventualelor deteriorari.

Modul de ambalare:

Se recomandă împachetarea în ambalajul original conform indicațiilor furnizate de producător.

Orice ambalare necorespunzătoarea poate duce la deteriorarea produsului pe timpul transportului, în consecință, îndrumam consumatorul să folosească mijloacele de ambalare corespunzătoare(suporti sustinere,folie protectie,pungi de aer,cutie). Consumatorul poate solicita operatorului economic furnizarea materilelor necesare transportului.

Coletul trebuie să conțină, pe lângă produs și accesorii, o copie a facturii de achiziție sau certificat de garanție și o notă cu datele de contact, precum și problema reclamată la produsul în cauza.

Termenul de rezolvare este de 2-15 zile de la primirea produsului.

 

          12. ERORI, INEXACTITUȚI ȘI OMISIUNI.

Ocazional, pot exista informații pe site-ul nostru care să conțină erori de tipar, inexactități sau omisiuni care pot avea legătură cu descrierile produselor, prețurile, promoțiile, ofertele, taxele de livrare ale produselor, timpii de tranzit și disponibilitatea.

Ne rezervăm dreptul de a corecta orice erori, inexactități sau omisiuni și de a modifica sau actualiza informații sau de a anula comenzi dacă orice informații din Serviciu sau de pe orice site web aferent sunt inexacte în orice moment, fără notificare prealabilă (inclusiv după ce ați trimis comanda).

*O.G 34/2014. art. 20: 

"În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator."